Rejestracja

Home  >>  Rejestracja

 
  • Nazwa Firmy

    Adres firmy

    Kod pocztowy i miejscowość

    NIP firmy

    Osoba zgłaszająca

    Osoba uczestnicząca (wymagane)

    Kategoria uczestnika

    Telefon kontaktowy

    Adres email

    Zakwaterowanie

    Uwagi

    Oświadczam, że zapoznałam/em się z warunkami uczestnictwa.

  • Imię i nazwisko

    Adres pocztowy, (ulica i numer)

    Kod pocztowy i miejscowość

    Telefon kontaktowy

    Adres email

    Kategoria uczestnika

    Tytuł naukowy

    Stanowisko

    Zakwaterowanie

    Uwagi

    Oświadczam, że zapoznałam/em się z warunkami uczestnictwa.

I. Rejestracja i potwierdzenie uczestnictwa

  1. O uczestnictwie w konferencji decyduje kolejność zgłoszeń.
  2. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest przesłanie do Organizatora wypełnionego Formularza Rejestracyjnego za pośrednictwem strony www.forum.suplementy-diety.edu.pl najpóźniej do dnia 18 listopada 2015 r. oraz wpłaty należności z tytułu uczestnictwa w konferencji (100% wartości opłaty rejestracyjnej) w ciągu 7 dni od dnia otrzymania od Organizatora potwierdzenia wpisania na listę uczestników. Wpłata na konto Organizatora logistycznego dokonywana jest poprzez przelew bankowy po otrzymaniu uprzednio faktury pro-forma.
  3. Po tym terminie zgłoszenia będą przyjmowane w zależności od dostępności miejsc w danej kategorii uczestnictwa.
  4. Zgłoszenia niekompletne (np. brak danych kontaktowych) nie będą rozpatrywane. Ewentualne uwagi należy zamieszczać w treści formularza zgłoszeniowego w odpowiedniej rubryce, np. informacja o zaangażowaniu tłumacza podczas ww. konferencji (koszt dodatkowej usługi w postaci tłumaczenia do ustalenia z Organizatorem).
  5. Formularz zgłoszeniowy stanowi dokument umowy pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem tylko w przypadku otrzymania od Organizatora potwierdzenia poprawnej rejestracji Uczestnika i dostępności miejsca w danej kategorii uczestnictwa.
  6. Organizator może odwołać uczestnictwo w konferencji osób, które nie uiściły w całości kosztów uczestnictwa w ciągu 7 dni od dnia wysłania formularza zgłoszeniowego (należność musi znajdować się na koncie EEC-Marketing Sp. z o.o.).
  7. Oficjalnym językiem wykładowym konferencji jest język polski.

II. Koszty uczestnictwa w konferencji; warunki płatności

  1. Opłaty rejestracyjne (ceny nie uwzględniają podatku VAT – 23%):
    Uczestnicy (kategorie)do 19.11.2015
    Przedstawiciele podmiotów prowadzących działalność gospodarczą (sektor państwowy i prywatny)1100,00 zł
    Lekarze prowadzący indywidualne praktyki lekarskie, przedstawiciele NZOZ, prywatne i państwowe uczelnie wyższe, prywatne szpitale, przedstawiciele szpitali, publicznych zakładów opieki zdrowotnej; Sektor pozarządowy - fundacje, organizacje społeczne, stowarzyszenia, towarzystwa naukowe,400,00 zł
    Inni450,00 zł
    Studenci i doktoranci300,00 zł
  2. Opłata rejestracyjna obejmuje: uczestnictwo w konferencji, materiały konferencyjne, katalog pokonferencyjny z prezentacjami wykładowców catering przewidziany w programie konferencji (lunch i przerwy kawowe).
  3. Opłata rejestracyjna nie obejmuje: usług dodatkowych takich jak np. zakwaterowanie, organizacja tłumaczenia, kosztów dojazdu.
  4. Zapłata za uczestnictwo w konferencji powinna być uiszczona terminowo zgodnie z informacjami podanymi przez Organizatora. Dane na fakturze są prawnie wiążące. Koszty bankowe są ponoszone przez Uczestnika.
  5. Płatności należy regulować przelewem bankowym na niżej podane konto. Należności związane z uczestnictwem w konferencji będą regulowane w walucie polskiej (PLN) na konto: Bank PKO BP: 43 1020 1169 0000 8502 0192 1311
  6. Płatność zrealizowana musi zostać następująco: 100% wartości opłaty rejestracyjnej + VAT.

III. Odwołanie uczestnictwa

  1. Rezygnacja Uczestnika z udziału w konferencji przedstawiona w formie pisemnej/elektronicznej po terminie 18 października 2015 r. upoważnia Organizatora do obciążenia Uczestnika wszystkimi kosztami związanymi z uczestnictwem w konferencji, tj. 100% opłaty rejestracyjnej.
  2. Zgłaszając swoje uczestnictwo w konferencji Uczestnik nie wyraża sprzeciwu wobec obciążeń związanych z rezygnacją i zobowiązuje się uiścić je bez zwłoki, zgodnie z terminem płatności podanym przez Organizatora. Rezygnacje należy kierować na adres: biuro@forum.suplementy-diety.edu.pl.
  3. Organizator zastrzega sobie prawa do zmiany programu, jak również odwołania Konferencji.

IV. Miejsce rozwiązywania sporów

  1. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w konferencji będą rozstrzygane przez właściwy rzeczowo sąd powszechny w Warszawie.
  2. Dla rozstrzygania ewentualnych sporów przyjmuje się jako obowiązujący tekst niniejszych Warunków uczestnictwa X Międzynarodowego Forum Suplementów Diety.
  3. Prawem obowiązującym przy interpretacji postanowień niniejszych Warunków uczestnictwa X Międzynarodowego Forum Suplementów Diety jest prawo polskie.

V. Kontakt
Biuro Konferencji:
tel: +48 22 243 17 73
kom: +48 668 883 317
fax: +48 22 742 19 32
e-mail: biuro@forum.suplementy-diety.edu.pl